View unanswered posts | View active topics It is currently Mon Dec 11, 2017 9:44 am



Reply to topic  [ 13 posts ] 
 WTF? 
Author Message
Dr. X
User avatar

Joined: Sat Dec 13, 2008 9:39 pm
Posts: 212
Post WTF?
so im kinda freaked out... i was at my local 7-11 today wearing my super stylish "got ibanez" tshirt, when this guy walks up to me and says hes an ibanez collector, i then proceeded to ask what he has in his collection, he tells me his pride and joy is a fireman..... my jaw hit the ground, so in a city of 650,000, in a world of 6,700,000,000, there were 2 of us standing in a 7-11 that owned a guitar that there were only 45 made, it still blows my mind....i wonder if he was lying, lol.


Mon Oct 26, 2009 12:10 am
Profile
Godzilla
User avatar

Joined: Wed Jul 23, 2008 3:23 am
Posts: 640
Location: Wisconsin
Post 
That's awesome, you should have had a dual fireman jam.

_________________
-Nathan


Mon Oct 26, 2009 12:23 am
Profile
Dr. X
User avatar

Joined: Sat Dec 13, 2008 9:39 pm
Posts: 212
Post 
that would have been awesome


Mon Oct 26, 2009 1:10 am
Profile
God Of The Sun
User avatar

Joined: Sun Nov 21, 2004 1:19 am
Posts: 4910
Location: Humble Beginnings, Sweden
Post 
Haha that's great, what are the odds!!

_________________
Image
Irrashaimase!


Mon Oct 26, 2009 6:17 am
Profile
Motorman
User avatar

Joined: Thu Aug 24, 2006 4:18 am
Posts: 394
Location: Portland, Oregon
Post Re: WTF?
spins wrote:
so im kinda freaked out... i was at my local 7-11 today wearing my super stylish "got ibanez" tshirt, when this guy walks up to me and says hes an ibanez collector, i then proceeded to ask what he has in his collection, he tells me his pride and joy is a fireman..... my jaw hit the ground, so in a city of 650,000, in a world of 6,700,000,000, there were 2 of us standing in a 7-11 that owned a guitar that there were only 45 made, it still blows my mind....i wonder if he was lying, lol.


Woah! that's wild!


Mon Oct 26, 2009 6:19 am
Profile
Motorman
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2008 8:06 pm
Posts: 367
Post 
lmao :wink: I guess, you're living in a Rich-o kind of Town :wink: I don't think there is ONE Fireman in entire Poland lol :lol:

_________________
Image


Mon Oct 26, 2009 2:52 pm
Profile
Motorman
User avatar

Joined: Mon Feb 23, 2009 3:50 pm
Posts: 413
Location: Canada
Post 
Wait, aren't you same guy from Winnipeg that bought that orange PGM a little while back? You don't need both of those amazing guitars! I demand you sell me the orange PGM immediately! :(


Mon Oct 26, 2009 4:56 pm
Profile
Motorman
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2008 8:06 pm
Posts: 367
Post 
parlance wrote:
Wait, aren't you same guy from Winnipeg that bought that orange PGM a little while back? You don't need both of those amazing guitars! I demand you sell me the orange PGM immediately! :(


o lol :lol:

_________________
Image


Mon Oct 26, 2009 6:06 pm
Profile
Dr. X
User avatar

Joined: Sun May 20, 2007 1:40 pm
Posts: 216
Post 
Now we need to find out how many people here have Firemans.

<raises hand>

:D


Mon Oct 26, 2009 9:35 pm
Profile
Dr. X
User avatar

Joined: Sat Dec 13, 2008 9:39 pm
Posts: 212
Post 
{hand raised} :lol:


Mon Oct 26, 2009 9:47 pm
Profile
Motorman
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2008 8:06 pm
Posts: 367
Post 
[looking at those, whose hands are raised and pulls out a baseball bat :twisted: ]

_________________
Image


Mon Oct 26, 2009 10:10 pm
Profile
Viking Kong
User avatar

Joined: Wed Jan 25, 2006 11:07 pm
Posts: 5559
Location: Bra-silk
Post 
I wanna see a FRM2

_________________
Image
JeffMartin wrote:
Incredibly cool artwork.
You're hired. :)
For what...I have no clue.


Mon Oct 26, 2009 11:52 pm
Profile YIM
Dr. X
User avatar

Joined: Sun May 20, 2007 1:40 pm
Posts: 216
Post 
Image

Bet we're gonna get unless they decide to make 'em for everyone.

and be happy, even THIS dude does not have a FRM-2. Has everything else, tho.

http://www.kosakuworld.com/gdir/pgms.html


Wed Oct 28, 2009 11:03 pm
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 13 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.