View unanswered posts | View active topics It is currently Tue Dec 12, 2017 8:36 am



Reply to topic  [ 55 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
 racer x 'embarrassed' shock! 
Author Message
Viking Kong
User avatar

Joined: Tue Jul 27, 2004 10:00 pm
Posts: 8264
Location: Denver, CO.
Post 
Jimmy wrote:
"What the heck happened to my name?!" :shock:


("Ninja star".... awesome! :lol: )
It even does it when I quote myself!

Double-you-tee-eff? (WTF?) :!:

Could a moderator help us out here?
......Ken?.....Surge?........

*frightened....backs into corner*

_________________
Social justice is for pussies!


Tue Jan 22, 2008 2:07 pm
Profile
Unt! I'm a Moderator.

Joined: Sun Jan 30, 2005 8:07 am
Posts: 7453
Post 
Jimmy wrote:
Jimmy wrote:
"What the heck happened to my name?!" :shock:


("Ninja star".... awesome! :lol: )
It even does it when I quote myself!

Double-you-tee-eff? (WTF?) :!:

Could a moderator help us out here?
......Ken?.....Surge?........

*frightened....backs into corner*


It's something I asked Ken to do :lol: The troll dude keeps saying that richo wardo is the best, so I asked Ken to put a filter on the name :lol:


Tue Jan 22, 2008 2:37 pm
Profile
Viking Kong
User avatar

Joined: Wed Jan 25, 2006 11:07 pm
Posts: 5559
Location: Bra-silk
Post 
Rich Ward

HOLY SHIT!

_________________
Image
JeffMartin wrote:
Incredibly cool artwork.
You're hired. :)
For what...I have no clue.


Tue Jan 22, 2008 3:06 pm
Profile YIM
Viking Kong
User avatar

Joined: Tue Jul 27, 2004 10:00 pm
Posts: 8264
Location: Denver, CO.
Post 
Great. I am now the direct, but unintended victim of the troll. :|

Oh, well.

Kind of funny in a strange sort of way.

How many other thread topics does this apply to? Just this one I'm assuming, since it's Racer-X & Racer-X ONLY?

_________________
Social justice is for pussies!


Tue Jan 22, 2008 5:35 pm
Profile
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Nov 16, 2002 6:44 pm
Posts: 11819
Post 
It's temporary..I hope.

_________________
Ken Hower Wrote: My advice to everyone.....DO NOT purchase any of these photographs....Tim Findlay can jack off to his hearts content over his killer pictures...alone.

Regards,
Ken


Tue Jan 22, 2008 5:53 pm
Profile WWW
Viking Kong
User avatar

Joined: Mon Nov 18, 2002 6:40 am
Posts: 11619
Location: Across The Universe
Post 
Just BAN the FRIGGIN COCKLOVER!!! :x


Wed Jan 23, 2008 4:20 am
Profile
God Of The Sun
User avatar

Joined: Thu Apr 06, 2006 9:38 pm
Posts: 3793
Location: it ain´t good for your <3 to be mad at the world! (Sweden)
Post 
yeah the database has taken enought of shit from that postwhore-troll :shock:

_________________
Image
Image


Wed Jan 23, 2008 11:44 am
Profile WWW
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Nov 16, 2002 6:44 pm
Posts: 11819
Post 
Off topic ONCE again....


Stop putting ANY energy into this guy. If you all have been paying attention...you'll have noticed that I delete EVERY DAY anything that he types that isn't relevant to the topic. All the videos...gone...all the "Rich Ward" rants (other than his main thread) are deleted. Go read the NEED. thread....it's all clean.

Just let me do my job....you guys do yours by ignoring. And impact here will be zero.

_________________
Ken Hower Wrote: My advice to everyone.....DO NOT purchase any of these photographs....Tim Findlay can jack off to his hearts content over his killer pictures...alone.

Regards,
Ken


Wed Jan 23, 2008 5:25 pm
Profile WWW
God Of The Sun
User avatar

Joined: Thu Apr 06, 2006 9:38 pm
Posts: 3793
Location: it ain´t good for your <3 to be mad at the world! (Sweden)
Post 
KenHower wrote:
Off topic ONCE again....


Stop putting ANY energy into this guy. If you all have been paying attention...you'll have noticed that I delete EVERY DAY anything that he types that isn't relevant to the topic. All the videos...gone...all the "Jimmy Hendrix" rants (other than his main thread) are deleted. Go read the NEED. thread....it's all clean.

Just let me do my job....you guys do yours by ignoring. And impact here will be zero.


Sorry Ken, Good job! I need to restrain my tempation sometimes :D

_________________
Image
Image


Thu Jan 24, 2008 3:09 pm
Profile WWW
Unt! I'm a Moderator.
User avatar

Joined: Fri May 26, 2006 12:21 am
Posts: 8618
Location: Las Gárgolas, California
Post 
ReXiX wrote:
yeah the database has taken enought of shit from that postwhore-troll :shock:


You're one to talk. :lol:

_________________
Jason Kahrs
October 1, 1973 - January 5, 2010
Rest In Peace My Friend


Thu Jan 24, 2008 11:20 pm
Profile WWW
King Of The Monsters
User avatar

Joined: Wed Mar 26, 2003 3:53 am
Posts: 24189
Location: Santiago, Chile
Post 
3 words:

WHO FUCKIN CARES

_________________
Viva Chile Mierda!

Image Image


Mon Jan 28, 2008 2:50 am
Profile WWW
God Of The Sun
User avatar

Joined: Thu Apr 06, 2006 9:38 pm
Posts: 3793
Location: it ain´t good for your <3 to be mad at the world! (Sweden)
Post 
Beckerxguitarist wrote:
ReXiX wrote:
yeah the database has taken enought of shit from that postwhore-troll :shock:


You're one to talk. :lol:


Thats why im trying to end him :D he cant be better than me 8)

_________________
Image
Image


Mon Jan 28, 2008 7:04 am
Profile WWW
is evil...Evil Joe

Joined: Tue Nov 07, 2006 7:16 am
Posts: 32
Post MAN!!!!
there no way u can compare jimi hendrix to paul gilbert or dimebag to paul gilbert or even that stuck mojo guy cuz its different genre of course. Each of these guitarist have their own way of playing and because of this it suites us. There's no way on earth that u can compare whos the best. U can decide in each genre who is the the best in each genre. Like whos the best progressive band? or whos the best heavy metal guitarist? or whos the best technical player? or whos the best blues guitarist?. But what pisses me off that alot of guitar critics need to get their facts straight out like for instance freakin Kurt Cobain freaking winning solo of the year in i forgot what magazine it was either guitarone or guitarworld. He beat steve vai, paul gilbert, joe satriani, yngwie malmsteen, and greg howe. How stupid is that.


Sun Feb 03, 2008 9:46 am
Profile
Unt! I'm a Moderator.

Joined: Sun Jan 30, 2005 8:07 am
Posts: 7453
Post Re: MAN!!!!
neoclassy03 wrote:
there no way u can compare jimi hendrix to paul gilbert or dimebag to paul gilbert or even that stuck mojo guy cuz its different genre of course. Each of these guitarist have their own way of playing and because of this it suites us. There's no way on earth that u can compare whos the best. U can decide in each genre who is the the best in each genre. Like whos the best progressive band? or whos the best heavy metal guitarist? or whos the best technical player? or whos the best blues guitarist?. But what pisses me off that alot of guitar critics need to get their facts straight out like for instance freakin Kurt Cobain freaking winning solo of the year in i forgot what magazine it was either guitarone or guitarworld. He beat steve vai, paul gilbert, joe satriani, yngwie malmsteen, and greg howe. How stupid is that.


Stop feeding the troll. Just don't mind him.


Sun Feb 03, 2008 10:04 am
Profile
Unt! I'm a Moderator.
User avatar

Joined: Fri May 26, 2006 12:21 am
Posts: 8618
Location: Las Gárgolas, California
Post Re: MAN!!!!
neoclassy03 wrote:
there no way u can compare jimi hendrix to paul gilbert or dimebag to paul gilbert or even that stuck mojo guy cuz its different genre of course.


He doesn't know about the "Rich Ward" filter.

_________________
Jason Kahrs
October 1, 1973 - January 5, 2010
Rest In Peace My Friend


Sun Feb 03, 2008 11:30 am
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 55 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.