View unanswered posts | View active topics It is currently Thu Nov 23, 2017 5:49 am



Reply to topic  [ 123 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Paul Gilbert - Tough Eskimo 
Author Message
Search Button God!
User avatar

Joined: Fri Apr 15, 2005 10:05 pm
Posts: 5106
Location: Mailbag Of Doom
Post 
Zae wrote:
I'd really love to hear this Tough Eskimo album.


+1 :)

_________________
Image


Fri Feb 09, 2007 8:18 pm
Profile
Superhero
User avatar

Joined: Fri Jul 18, 2003 2:00 pm
Posts: 1552
Location: Japan
Post 
Me too! :twisted:

....I'm American, but thank God for the Japanese because they help Paul's cause (in more ways than one, lol), and they are the most wonderful people on the planet..which is why I'm (and Paul, lol) married to one! :D

....Thank-God for William Hames also! 8) For he understands our needs and spreads the word on Paul....

Now how do we get Tough Eskimo! :roll:


Sat Feb 10, 2007 3:12 am
Profile
Tab Master
User avatar

Joined: Sun Jul 17, 2005 1:15 am
Posts: 4931
Location: Here
Post 
PGM 10th KATTA!! wrote:

Now how do we get Tough Eskimo! :roll:


You're in Japan, see if you can find out if anyone has it so you can copy it.


Sat Feb 10, 2007 3:26 am
Profile
Superhero
User avatar

Joined: Fri Jul 18, 2003 2:00 pm
Posts: 1552
Location: Japan
Post 
Dude, I wish I could.... I was supposed to fly up to Hiroshima for work the month of January, and another guy was sent instead.... I was planning on going to one of the shows while I was there and was devistated on the change in my schedule :(

Will definately keep my eyes out though, cause those things have a way of floating around the stores here.... I hope this one does....


Sun Feb 11, 2007 2:06 pm
Profile
Tab Master
User avatar

Joined: Sun Jul 17, 2005 1:15 am
Posts: 4931
Location: Here
Post 
PGM 10th KATTA!! wrote:
Dude, I wish I could.... I was supposed to fly up to Hiroshima for work the month of January, and another guy was sent instead.... I was planning on going to one of the shows while I was there and was devistated on the change in my schedule :(

Will definately keep my eyes out though, cause those things have a way of floating around the stores here.... I hope this one does....


Woah, harsh. :shock:

Good luck finding it though. :wink:


Sun Feb 11, 2007 4:43 pm
Profile
Superhero
User avatar

Joined: Fri Jul 18, 2003 2:00 pm
Posts: 1552
Location: Japan
Post 
MDuCran wrote:
PGM 10th KATTA!! wrote:
Dude, I wish I could.... I was supposed to fly up to Hiroshima for work the month of January, and another guy was sent instead.... I was planning on going to one of the shows while I was there and was devistated on the change in my schedule :(

Will definately keep my eyes out though, cause those things have a way of floating around the stores here.... I hope this one does....


Woah, harsh. :shock:

Good luck finding it though. :wink:


Dude, if I can find it around here, I'll sure let you guys know! :D


Mon Feb 12, 2007 4:13 am
Profile
Godzilla
User avatar

Joined: Wed Jul 21, 2004 12:51 am
Posts: 546
Location: Tucson, Arizona
Post 
PGM 10th KATTA!! wrote:
...Thank God for the Japanese because...they are the most wonderful people on the planet..which is why I'm (and Paul, lol) married to one!
Does your wife (or Emi-sama) have a sister...?

_________________
Edo no kataki wo Nagasaki de utsu (Take your revenge in an unexpected place)


Tue Feb 13, 2007 9:34 pm
Profile
Superhero
User avatar

Joined: Fri Jul 18, 2003 2:00 pm
Posts: 1552
Location: Japan
Post 
Okamiyama wrote:
PGM 10th KATTA!! wrote:
...Thank God for the Japanese because...they are the most wonderful people on the planet..which is why I'm (and Paul, lol) married to one!
Does your wife (or Emi-sama) have a sister...?


lol!! :wink: 8)


Wed Feb 14, 2007 1:43 am
Profile
Viking Kong
User avatar

Joined: Sun Nov 19, 2006 2:10 am
Posts: 5299
Location: France
Post 
Hey y'all

I was at the japan tour, and I got Tough Eskimo...

If anyone is willing to send me 300$/track and let me spend a night with their gfs I'll trade

nah just kidding, tell me what you want me to do with em


Thu Feb 15, 2007 8:02 am
Profile
Superhero
User avatar

Joined: Fri Jul 18, 2003 2:00 pm
Posts: 1552
Location: Japan
Post 
Acid Wire wrote:
Hey y'all

I was at the japan tour, and I got Tough Eskimo...

If anyone is willing to send me 300$/track and let me spend a night with their gfs I'll trade

nah just kidding, tell me what you want me to do with em


lol, wait, had to think about that for a second, haha :wink:

Is there a way we can check out the tracks?.... Although, I'd rather just buy the cd, I am faithful to Paul that way, lol.... :D

Btw, what's it like??.... Instru, or stuff in the vien of Burning Organ, etc.??


Thu Feb 15, 2007 1:30 pm
Profile
Viking Kong
User avatar

Joined: Sun Nov 19, 2006 2:10 am
Posts: 5299
Location: France
Post 
HeeLLOOoooooo?

I DO HaVE the TRaCKS! Do I stink so bad no one wants em or what?


Thu Feb 15, 2007 1:31 pm
Profile
is evil...Evil Joe
User avatar

Joined: Wed Nov 05, 2003 1:38 am
Posts: 58
Location: Chicago
Post 
I'm dying to get them. Can you post them?


Thu Feb 15, 2007 2:11 pm
Profile
Viking Kong
User avatar

Joined: Sun Nov 19, 2006 2:10 am
Posts: 5299
Location: France
Post 
PGM 10th KATTA!! wrote:
Acid Wire wrote:
Hey y'all

I was at the japan tour, and I got Tough Eskimo...

If anyone is willing to send me 300$/track and let me spend a night with their gfs I'll trade

nah just kidding, tell me what you want me to do with em


lol, wait, had to think about that for a second, haha :wink:

Is there a way we can check out the tracks?.... Although, I'd rather just buy the cd, I am faithful to Paul that way, lol.... :D

Btw, what's it like??.... Instru, or stuff in the vien of Burning Organ, etc.??


wow I wrote my second post there because no one was replying; but now your post slipped in the middle... what the hell? Anyway... Hum it's Paul singing on those tracks so it's more like his previous records, not my type at all honestly, I'm more the kind of maniac that enjoys Painkiller and Snakebite so those tracks don't sound that great to me. Just not my type, they are probably great for people who enjoy this type of music.

Now buying... basically it says on the disc "not for sale" so don't worry about me giving it for free, I don't think there is any other way you can get those tracks, unless he re-releases them.

To describe it, it's just a Black CD saying tough eskimo etc on it, and it comes in a transparent case, so no cover and drawings and stuff.

Anyway, I'll try get them somewhere for you.


Thu Feb 15, 2007 10:08 pm
Profile
God Of The Sun
User avatar

Joined: Wed Sep 20, 2006 5:00 pm
Posts: 3055
Location: England
Post 
Acid Wire wrote:
HeeLLOOoooooo?

I DO HaVE the TRaCKS! Do I stink so bad no one wants em or what?


Post Them Post Them Post Them Post Them Post Them Post Them Post Them PLEASE!!!!!!! :D

Paul


Thu Feb 15, 2007 10:24 pm
Profile
Viking Kong
User avatar

Joined: Sun Nov 19, 2006 2:10 am
Posts: 5299
Location: France
Post 
There ya go, getting them on my thing, I'll give you the link soon, I'm listening to them also, yeah it's easy rock and roll, when I say easy, I mean rock and roll you could get your mom to listen to without her pulling her hair out. Anyway, gtg!

C ya l8ers!


Thu Feb 15, 2007 10:27 pm
Profile
Viking Kong
User avatar

Joined: Sun Nov 19, 2006 2:10 am
Posts: 5299
Location: France
Post 
LINK REMOVED BY ADMIN


Fri Feb 16, 2007 2:50 am
Profile
God Of The Sun
User avatar

Joined: Sun Jan 08, 2006 5:08 am
Posts: 2244
Location: california
Post 
thanks very much man. listening to it rite now. sounds like billy sheehan on bass, but its probably paul

_________________
www.facebook.com/purplemountainsmajesties
www.youtube.com/user/pmmPresents


Fri Feb 16, 2007 3:01 am
Profile
God Of The Sun
User avatar

Joined: Sun Jan 08, 2006 5:08 am
Posts: 2244
Location: california
Post 
and north american blues stops about halfway through

_________________
www.facebook.com/purplemountainsmajesties
www.youtube.com/user/pmmPresents


Fri Feb 16, 2007 3:05 am
Profile
Viking Kong
User avatar

Joined: Sun Nov 19, 2006 2:10 am
Posts: 5299
Location: France
Post 
real? it said it uploaded properly, do the other tracks work properly? if its only this song tell me so I upload it once again. If all of em are fucked up I'll stop using esnips and use another website to post my shit.

Please lemme know :(


Fri Feb 16, 2007 5:28 am
Profile
Dr. X
User avatar

Joined: Wed Feb 12, 2003 6:00 pm
Posts: 224
Location: Bradford, England
Post 
Cheers for the upload mate!

It's just that North America Blues one thta cuts out half way through...the rest are fine and pretty cool!

Dave


Fri Feb 16, 2007 7:26 am
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 123 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.