View unanswered posts | View active topics It is currently Sat Oct 21, 2017 8:43 am



Reply to topic  [ 86 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 King Of The Monsters Played By That Kid 
Author Message
Promises to use Search button

Joined: Mon May 05, 2008 9:43 pm
Posts: 10
Location: PA
Post 
Honestly guys, it takes TALENT to be able to play that good, especially at a young age, whether he's copying his hero or not, the kid has talent. He's got a long time to develop that talent into his own unique sound, so for now let's just all agree that he can play.


Sun Apr 26, 2009 9:46 pm
Profile WWW
is the Siren's Eye
User avatar

Joined: Thu Nov 20, 2003 6:46 pm
Posts: 12
Location: Hollywood, CA
Post 
Holy shit, this kid has a ton of talent. And yes, we're impressed because he's young. He's doing great at something we've all been working on for years. He'll grow up and learn a few things about being an all-around player, but for now, he's WAAAAY ahead of the game and fuck, it's obviously working out for him. How many of YOU have discussion forum topics dedicated to you showing all your youtube videos, and clinics and endorsements? This kid does and he's 11. Rock on kid!


Tue Apr 28, 2009 5:25 am
Profile
Superhero
User avatar

Joined: Sun Apr 01, 2007 1:08 pm
Posts: 1673
Post 
Hahaha, thanks for the big hearty laugh, you guys are unbelievable.

_________________
Image


Tue Apr 28, 2009 8:57 am
Profile
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Nov 16, 2002 6:44 pm
Posts: 11819
Post 
OMG...I can't believe I'm reading all this....


The kid rips at 13....like ANYONE here started playing guitar and instantly was in search of their own tone/style, etc. ROFL.


Guitarist section is FILLED with pleas for Paul's tabs....so they can COPY IT.

Anyone who rips this kid....has a small penis...clearly.

_________________
Ken Hower Wrote: My advice to everyone.....DO NOT purchase any of these photographs....Tim Findlay can jack off to his hearts content over his killer pictures...alone.

Regards,
Ken


Tue Apr 28, 2009 5:04 pm
Profile WWW
Superhero
User avatar

Joined: Fri Oct 27, 2006 9:49 am
Posts: 1888
Location: Sydney
Post 
KenHower wrote:
OMG...I can't believe I'm reading all this....


The kid rips at 13....like ANYONE here started playing guitar and instantly was in search of their own tone/style, etc. ROFL.


Guitarist section is FILLED with pleas for Paul's tabs....so they can COPY IT.

Anyone who rips this kid....has a small penis...clearly.

Guitarists love to hate.

_________________
Image

"It's all good I know him personally lol. He's a smartass aussie shredder lol"


Tue Apr 28, 2009 10:10 pm
Profile
Viking Kong
User avatar

Joined: Sun Sep 10, 2006 4:39 pm
Posts: 6031
Location: Los Angeles, CA
Post 
KenHower wrote:
Anyone who rips this kid....has a small penis...clearly.



Image :lol: :P

_________________
Image


Tue Apr 28, 2009 10:12 pm
Profile
Viking Kong
User avatar

Joined: Tue Jul 27, 2004 10:00 pm
Posts: 8264
Location: Denver, CO.
Post 
LoQ wrote:
KenHower wrote:
Anyone who rips this kid....has a small penis...clearly.



Image :lol: :P
:lol:


I wonder who he could be talking about? :shock:


Tue Apr 28, 2009 10:16 pm
Profile
Viking Kong
User avatar

Joined: Sun Sep 10, 2006 4:39 pm
Posts: 6031
Location: Los Angeles, CA
Post 
Rich wrote:
I wonder who he could be talking about? :shock:


No worries, it wasn't aimed at anyone in particular. :wink: I've just used that pic many times on other forums and felt that it complimented the last sentence of Ken's statement perfectly. 8)

_________________
Image


Tue Apr 28, 2009 10:19 pm
Profile
Viking Kong
User avatar

Joined: Wed Jan 25, 2006 11:07 pm
Posts: 5555
Location: Bra-silk
Post 
LoQ wrote:
KenHower wrote:
Anyone who rips this kid....has a small penis...clearly.



Image :lol: :P


Oh no!

They found out! :x

_________________
Image
JeffMartin wrote:
Incredibly cool artwork.
You're hired. :)
For what...I have no clue.


Wed Apr 29, 2009 1:05 am
Profile YIM
Viking Kong
User avatar

Joined: Sat Jan 13, 2007 7:37 pm
Posts: 5165
Location: London
Post 
Well, she sure found out :lol:

_________________
Thanks MDucran


Last edited by Zae on Thu Apr 30, 2009 1:57 pm, edited 1 time in total.



Wed Apr 29, 2009 2:01 pm
Profile
Golden God
User avatar

Joined: Sun Nov 17, 2002 8:01 pm
Posts: 25124
Location: South of Heaven....... North of Toledo.
Post 
MissMisstreater wrote:
stringskipper wrote:
Music is NOT the Olympics people...the kid has talent...period.


and is it just me or does that contradict itself? lol


shredding is about as competative as it gets....i gave up on shredding (mainly because ill never win...an even if id....is it really worth winning? lol)



My quote does'nt contradict itself. So, no it's just you.
How do you "WIN" at shredding, sir?? People are competative....not music! IMO, none of what you say makes sense. Should'nt matter what age you are. A good guitar player is a good guitar player, no matter what the age.

_________________
http://www.TheSeanBakerOrchestra.com
http://www.myspace.com/theseanbakerorchestra
Image


Wed Apr 29, 2009 3:58 pm
Profile WWW
Unt! I'm a Moderator.
User avatar

Joined: Fri May 26, 2006 12:21 am
Posts: 8618
Location: Las Gárgolas, California
Post 
LoQ wrote:
KenHower wrote:
Anyone who rips this kid....has a small penis...clearly.



Image :lol: :P


:shock: :? WHAT THE!? How did you know...

Sir Robin wrote:
LoQ wrote:
Image :lol: :P


Oh no!

They found out! :x


OHhhhhhh.... yeah totally.... you small penis dude. good thing i'm large...




:(







:wink:

_________________
Jason Kahrs
October 1, 1973 - January 5, 2010
Rest In Peace My Friend


Wed Apr 29, 2009 4:23 pm
Profile WWW
Viking Kong

Joined: Mon Jan 03, 2005 3:20 am
Posts: 6727
Post 
You guys don't have small dicks. You're being silly; I'm the only chinese guy here. :P


But I'll hump more than you ever will.


The smaller the penis, the more sex you get.


Want proof?


Look at the largest population in the world.

8)


Wed Apr 29, 2009 4:37 pm
Profile
God Of The Sun
User avatar

Joined: Wed Jan 02, 2008 7:44 pm
Posts: 4646
Post 
Refried Bean wrote:
You guys don't have small dicks. You're being silly; I'm the only chinese guy here. :P


But I'll hump more than you ever will.


The smaller the penis, the more sex you get.


Want proof?


Look at the largest population in the world.

8)


ROFLMAO TEH LULZ OMFG FUNNY SHIT :lol: :lol: :lol:

_________________
Image
http://www.facebook.com/psychoticTR


Wed Apr 29, 2009 4:40 pm
Profile
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Nov 16, 2002 6:44 pm
Posts: 11819
Post 
MissMisstreater wrote:
quite the opposite at last. theres no competition to it, hence why iv spent this thread talking about finding a voice.

shredding is about as competative as it gets....i gave up on shredding (mainly because ill never win...an even if id....is it really worth winning? lol)


I wasn't aware there was an award or title to win..... :roll:


Music...is MUSIC....either you write good songs or you don't. Which is PRECISELY why people acknowledge that Yngwie and Michael Angelo Batio can play guitar.....but both receive HEAPS of criticism for sub-par song writing...the latter especially...despite being able to shred with BOTH hands.....

Michael Angelo Batio could shred two handed and play slide guitar with his cock simultaneously.....and people still couldn't name ONE song the guy has written.

Quote that beotches.

_________________
Ken Hower Wrote: My advice to everyone.....DO NOT purchase any of these photographs....Tim Findlay can jack off to his hearts content over his killer pictures...alone.

Regards,
Ken


Thu Apr 30, 2009 9:51 am
Profile WWW
Superhero

Joined: Mon Jan 19, 2009 9:41 am
Posts: 1051
Location: Poland
Post 
Oh come on... There's "No boundaries" and "No boundaries revisited" and the "No boundaries (remix)" and then "No boundaries extended"... :lol:

_________________
Image
For my covers click here.


Thu Apr 30, 2009 12:37 pm
Profile WWW
Viking Kong
User avatar

Joined: Sat Jan 13, 2007 7:37 pm
Posts: 5165
Location: London
Post 
KenHower wrote:
I wasn't aware there was an award or title to win..... :roll:


Music...is MUSIC....either you write good songs or you don't. Which is PRECISELY why people acknowledge that Yngwie and Michael Angelo Batio can play guitar.....but both receive HEAPS of criticism for sub-par song writing...the latter especially...despite being able to shred with BOTH hands.....

Michael Angelo Batio could shred two handed and play slide guitar with his cock simultaneously.....and people still couldn't name ONE song the guy has written.

Quote that beotches.


Okay =D


Ken has the awesome point.

I don't know/recall any MAB songs.

_________________
Thanks MDucran


Thu Apr 30, 2009 1:59 pm
Profile
Superhero
User avatar

Joined: Fri Oct 27, 2006 9:49 am
Posts: 1888
Location: Sydney
Post 
KenHower wrote:
MissMisstreater wrote:
quite the opposite at last. theres no competition to it, hence why iv spent this thread talking about finding a voice.

shredding is about as competative as it gets....i gave up on shredding (mainly because ill never win...an even if id....is it really worth winning? lol)


I wasn't aware there was an award or title to win..... :roll:


Music...is MUSIC....either you write good songs or you don't. Which is PRECISELY why people acknowledge that Yngwie and Michael Angelo Batio can play guitar.....but both receive HEAPS of criticism for sub-par song writing...the latter especially...despite being able to shred with BOTH hands.....

Michael Angelo Batio could shred two handed and play slide guitar with his cock simultaneously.....and people still couldn't name ONE song the guy has written.

Quote that beotches.

agreed, except imo yngwie is a great song writer. one of my favs.

_________________
Image

"It's all good I know him personally lol. He's a smartass aussie shredder lol"


Thu Apr 30, 2009 3:15 pm
Profile
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Nov 16, 2002 6:44 pm
Posts: 11819
Post 
ßrono wrote:
agreed, except imo yngwie is a great song writer. one of my favs.


That's you.....You should be able to acknowledge that MOST people don't consider YJM's song writing to be his strong point.


Back on track to the point of this....The kid shreds at 13....EOFS.

_________________
Ken Hower Wrote: My advice to everyone.....DO NOT purchase any of these photographs....Tim Findlay can jack off to his hearts content over his killer pictures...alone.

Regards,
Ken


Thu Apr 30, 2009 4:54 pm
Profile WWW
Superhero
User avatar

Joined: Fri Oct 27, 2006 9:49 am
Posts: 1888
Location: Sydney
Post 
KenHower wrote:
ßrono wrote:
agreed, except imo yngwie is a great song writer. one of my favs.


That's you.....You should be able to acknowledge that MOST people don't consider YJM's song writing to be his strong point.


Back on track to the point of this....The kid shreds at 13....EOFS.


Not really in my experience. Most people who hate him bring up that his either an A-hole or plays the same solo's all the time. I dont really hear his song writing get attacked alot, but most people who know of yngwie can usually name a few songs. But MAB, well i cant think of any...



yes anton rocks, i have a video of him playing my pgm too. lil bastard!

_________________
Image

"It's all good I know him personally lol. He's a smartass aussie shredder lol"


Thu Apr 30, 2009 5:06 pm
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 86 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.