View unanswered posts | View active topics It is currently Fri Oct 20, 2017 10:55 am



Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page 1, 2  Next
 Selling my PGM 301 - SOLD 
Author Message
Motorman
User avatar

Joined: Fri Aug 01, 2008 7:48 am
Posts: 374
Location: Hamar, Norway
Post Selling my PGM 301 - SOLD
Hi. Selling my 2005 PGM 301. I realise its a little more pricey than the average 301, but since the dollar is low atm and the norwegian crown is strong thats how its gotta be. Ill adjust the price if it changes.

Dunno how much shipping from norway is, but ill check if anyones interested.


Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Last edited by orsvend on Tue Jul 28, 2009 1:47 pm, edited 2 times in total.



Tue Jul 14, 2009 4:06 pm
Profile WWW
is the Siren's Eye
User avatar

Joined: Wed Jul 08, 2009 9:44 am
Posts: 21
Post 
i mite consider this deal since i was gonna buy a 301 but my selling has no interest in his deal.

i will get back to you in a day or 2


Wed Jul 15, 2009 12:03 am
Profile
Motorman
User avatar

Joined: Fri Aug 01, 2008 7:48 am
Posts: 374
Location: Hamar, Norway
Post 
Sure thing. Where are you located?


Wed Jul 15, 2009 9:12 am
Profile WWW
is the Siren's Eye
User avatar

Joined: Wed Jul 08, 2009 9:44 am
Posts: 21
Post 
toronto canada pm me i been looking for a while for a new axe i choose the pgm because i think it is a great lead axe. give me a pm we will speak


Wed Jul 15, 2009 1:00 pm
Profile
is the Siren's Eye

Joined: Tue Jun 09, 2009 11:04 am
Posts: 14
Location: Barcelona, Spain
Post 
hi,

is it for sale yet?

thanks


Sun Jul 19, 2009 7:38 pm
Profile
Motorman
User avatar

Joined: Fri Aug 01, 2008 7:48 am
Posts: 374
Location: Hamar, Norway
Post 
its still for sale, yes


Tue Jul 21, 2009 1:47 pm
Profile WWW
Motorman
User avatar

Joined: Fri Aug 01, 2008 7:48 am
Posts: 374
Location: Hamar, Norway
Post 
Catch the last 12 hours of my auction here:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %26otn%3D1


Mon Jul 27, 2009 10:42 pm
Profile WWW
Viking Kong
User avatar

Joined: Mon Nov 18, 2002 6:40 am
Posts: 11619
Location: Across The Universe
Post 
current bid $1,125 ??? :shock:


Tue Jul 28, 2009 5:03 am
Profile
Viking Kong
User avatar

Joined: Sat Jan 13, 2007 7:37 pm
Posts: 5165
Location: London
Post 
Xelatunes wrote:
current bid $1,125 ??? :shock:


Winning bid, at that, then the ~$140 shipping

_________________
Thanks MDucran


Tue Jul 28, 2009 11:38 am
Profile
Godzilla

Joined: Mon Nov 18, 2002 12:10 pm
Posts: 651
Location: Maryland
Post 
Holy Crap!!

I only paid $900 for my PGM301 and I bought it new!!!

Sheesh, I should be able to get a mint for my PGM10TH were I to decide to sell!!!

_________________
WARNING: Racer X forumites have determined that listening to Getting Heavier with your stereo dial turned above 2 may cause blown speakers, traffic citations, and possible hearing loss..


Tue Jul 28, 2009 12:06 pm
Profile
Motorman
User avatar

Joined: Fri Aug 01, 2008 7:48 am
Posts: 374
Location: Hamar, Norway
Post 
He was in Europe, so only $80 shipping. My new Fender Strat is already shipped and paid for =D


Tue Jul 28, 2009 1:47 pm
Profile WWW
Motorman
User avatar

Joined: Thu Aug 24, 2006 4:18 am
Posts: 394
Location: Portland, Oregon
Post 
Congrats, you got a good price for that IMO.

I have an 04 PGM301 with tone zones. Hmm.. :)


Tue Jul 28, 2009 7:46 pm
Profile
Superhero
User avatar

Joined: Wed Sep 03, 2008 4:00 pm
Posts: 1654
Location: London UK
Post 
rreeves wrote:
Congrats, you got a good price for that IMO.

I have an 04 PGM301 with tone zones. Hmm.. :)


Which means it'll sell for less :wink:

People buy signature guitars for a reason

_________________
[img]http://img32.imageshack.us/img32/6089/rib768.gif[/img] [img]http://i40.tinypic.com/19nrrr.gif[/img]

PGM301
Laney GH100L > Orange 2x12


Tue Jul 28, 2009 8:11 pm
Profile
is the Siren's Eye

Joined: Tue Jun 09, 2009 11:04 am
Posts: 14
Location: Barcelona, Spain
Post 
congrats man!


Tue Jul 28, 2009 8:24 pm
Profile
God Of The Sun
User avatar

Joined: Mon Jul 10, 2006 10:49 am
Posts: 4801
Location: london baby
Post 
sharpant wrote:
rreeves wrote:
Congrats, you got a good price for that IMO.

I have an 04 PGM301 with tone zones. Hmm.. :)


Which means it'll sell for less :wink:

People buy signature guitars for a reason


hmmm im SURE you put a bareknuckle in your 301....

_________________
Suhr GG > peterson strobe 2 > EB wah > Rothwell compressor > Suhr Shiba > Suhr Riot > Jam boomster > Jam ripple > Delay Llama Bogner XTC > EB volume > bi-chorus > cornford 2x12


Tue Jul 28, 2009 8:42 pm
Profile WWW
Superhero
User avatar

Joined: Thu Nov 13, 2008 9:24 pm
Posts: 1163
Location: Bangalore, India
Post 
MissMisstreater wrote:
sharpant wrote:
rreeves wrote:
Congrats, you got a good price for that IMO.

I have an 04 PGM301 with tone zones. Hmm.. :)


Which means it'll sell for less :wink:

People buy signature guitars for a reason


hmmm im SURE you put a bareknuckle in your 301....


But he knew it was immoral, so he took them out

_________________
Image

"That's no good; too much belly."


Tue Jul 28, 2009 11:30 pm
Profile
Motorman
User avatar

Joined: Thu Aug 24, 2006 4:18 am
Posts: 394
Location: Portland, Oregon
Post 
sharpant wrote:
rreeves wrote:
Congrats, you got a good price for that IMO.

I have an 04 PGM301 with tone zones. Hmm.. :)


Which means it'll sell for less :wink:

People buy signature guitars for a reason


Yeah I really doubt that putting tone zones in will decrease the demand for my guitar =)


Tue Jul 28, 2009 11:47 pm
Profile
Dr. X

Joined: Sat Dec 29, 2007 3:24 am
Posts: 112
Post 
rreeves wrote:
Congrats, you got a good price for that IMO.

I have an 04 PGM301 with tone zones. Hmm.. :)


Where you wanting to sell it?


Wed Jul 29, 2009 5:18 am
Profile
Unt! I'm a Moderator.
User avatar

Joined: Fri May 26, 2006 12:21 am
Posts: 8618
Location: Las Gárgolas, California
Post 
rreeves wrote:
I have an 04 PGM301 with tone zones. Hmm.. :)


Which means.. (in best Homer impersonation)

"Mmmmm tone zones.."

_________________
Jason Kahrs
October 1, 1973 - January 5, 2010
Rest In Peace My Friend


Wed Jul 29, 2009 6:00 am
Profile WWW
Motorman
User avatar

Joined: Thu Aug 24, 2006 4:18 am
Posts: 394
Location: Portland, Oregon
Post 
justreleased09, I'm going to decide very soon and if I do I'll let you know for sure.


Wed Jul 29, 2009 6:58 am
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 24 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.